Minivacanță de lux în Delta Dunării, la Lebăda Luxury Resort and SPA 5*, variantele cu 3 nopți de cazare și mic dejun în 4 tipuri de camere
    Precedenta
    Urmatoarea
    Preț / persoană: de la

    749.00 EUR


    Unde luxul se intalneste cu natura. Apasă ”Cumpără” să vezi variantele pachetului.

    Data intrare dorită:
    Nr. adulti
    Nr. copii*

    Nr. copii**


    Preț total:

    1498.00 EUR

    * 7 - 12 ani = 75% reducere
    ** 13 - 18 ani = 50% reducere
    Nume:
    Mesaj: Data:
Lebada Luxury Resort & Spa este un simbol al luxului inca dinainte de comunism si continua si astazi la cele mai inalte standarde. Resortul nostru de 5***** este un trendsetter in industria hoteliera. In interiorul complexului totul este conceput special pentru relaxarea oaspetilor. 
 
Experienta ta de neuitat la Lebada Luxury Resort & Spa, continua. Avem 38 de ambarcatiuni noi si nenumărate trasee în cele mai frumoase locuri ale Deltei Dunarii. Pescuitul controlat sau activitatile sportive sunt si ele pe lista.
 
Accesul cu masina se face până în localitatea Murighiol unde resortul nostru are o parcare privata si supravegheata 24/7 cu paznic si camere de supraveghere. De acolo veti avea transfer cu una dintre ambarcatiunile noastre până la resort. O sa fiți contactat cu câteva zile înainte de ziua dvs de intrare pentru toate detaliile.

La acest pachet, prețul cunoaște modificări în funcție de multe variabile, tipul camerei, momente din an, Sărbători, vacanțe școlare etc. Prețul afișat acum pe site poate să nu fie valabil pentru acele intervale. Vă rugăm să cereți o ofertă concretă pentru o zi de intrare concretă. 

Pașii pentru rezervare sunt simpli:

1) trimite ziua de intrare dorită și numărul de persoane (la copii și vârsta) prin mail la tastingromania@gmail.com sau prin formularul de contact de mai jos. Sau pe WhatsApp la 0755 813 558 sau sună la numărul atașat experienței. 

2) Plasează comanda on line DOAR DUPĂ CE PRIMEȘTI CONFIRMAREA DE LOCURI.

Aventuri cu parfum local!

Telefon şi email pentru rezervări şi informaţii

0755 813 558
tastingromania@gmail.com

Sau trimite acum un mesaj prin formularul de contact online:


* Campuri obligatorii

Ce include experienta?

  • Pachetul include 3 nopți de cazare cu mic dejun, într-una dintre următoarele variante:
  • 1) cazare în Cameră Dublă Standard (DS)
  • 2) cazare în cameră EXECUTIVE KING LA MANSARDĂ
  • 3) cazare în Cameră Dublă Executive cu balcon (DE)
  • 4) cazare în cameră de lux de tip BUNGALOW
  • Pentru a vedea prețul fiecărei variante, apăsați butonul Cumpără, vă apar variantele, si apăsați iarăși Cumpără pe varianta dorită.
  • Prânzul si cina pot fi consumate cu plata la fața locului:
  • Pranz: 30€/pers
  • Cina: 35€/pers
  • Băuturile nu sunt incluse.
  • Mesele se pot servi in unul dintre cele 3 restaurante ale hotelului, in functie de disponibilitate:
  • Danube Pride - cu specific international;
  • El Fouad - cu specific libanez;
  • Cherhana „Camara Lipoveanului” – cu specific pescaresc, servire bufet suedez all you can eat.
  • COPIII:
  • Pentru copiii cu vârsta cuprinsa între 7 ani * și 12.99* ani cazati în aceeași cameră cu părinții, cu pat suplimentar/canapea extensibila și mic dejun se achita 25% din tariful afișat pentru un adult.
  • Pentru copiii de pana la 6.99 *ani cazati în camera părinților, fără pat suplimentar, nu se percep taxe.
  • Pentru a 3 sau a 4 persoană sau copil de minimum 13 ani cazați în aceeași cameră ( cu pat suplimentar si mic dejun) se achită 50% din tariful unui adult.
  • TRANSFER
  • Tariful transferului cu barca, in regim shared, este de 140 ron cu tva inclus / persoana de la Murighiol - Lebada Luxury Resort & SPA 5* si retur si SE ACHITA DE TURIST LA RECEPTIE – anexat program. La Murighiol dispunem de o parcare privata, supravegheata 24 h/24h, pe care o punem la dispozitie gratuit. Aceasta este marcata pe Waze „Parking Lebada Luxury Resort and Spa”.
  • Program transfer:
  • Murighiol – Lebada: 11.30, 14.30, 17.30
  • Lebada – Murighiol: 10.00, 13.00, 16.00
  • TRANSFERUL SHARED - se face cu ambarcatiuni proprii, cu o capacitate intre 4-20 persoane la tariful de 140 RON/ adult si copii peste 13 ani si 70 RON /copil intre 7 si 12.99 ani, dus-intors, TVA inclus. Copiii intre 0-6.99 ani au gratuitate, iar cei peste 13 ani achita tarif de adult.
  • TRANSFER PRIVAT cu preluare din Murighiol:
  • ( include sampanie si apa pentru adulti si suc Granini pentru copii ):
  • De zi (preluare maxim la ora 20.00)
  • ➢ Ambarcatiune intre 1-5 pax-900 ron/sens
  • ➢ Ambarcatiune intre 6-10 pax-1.100 ron/sens
  • ➢ Ambarcatiune intre 11-15 pax-1.400 ron/sens
  • TRANSFER DE NOAPTE (preluare după: ora 19.00 in Octombrie, ora 18.00 in Noiembrie, ora 17.00 in
  • perioada Decembrie-Martie, ora 20.00 in perioada Aprilie - Septembrie):
  • ➢ Ambarcatiune intre 1-5 pax-1.800 ron/sens
  • ➢ Ambarcatiune intre 6-10 pax-2.200 ron/sens
  • ➢ Ambarcatiune intre 11-15 pax-2.800 ron/sens
  • Taxa intarziere la transfer privat: 50 eur/ h
  • Locuri de îmbarcare:
  • Parcare Lebada Luxury Resort and Spa situată în localitatea Murighiol (vis a vis de Laguna Albastră, lângă Puflene Resort). Parcarea este pusa la dispozitia turiștilor LLRS în limita disponibilității, este o parcare privată, supravegheată 24h/24h uman și video și este fără costuri.
  • Găsire loc de parcare cu ajutorul:
  • ➢ Google Maps
  • • Deschideti Google Maps.
  • • In partea de sus, atingeti caseta de cautare si introduceti codul plus.
  • • Cod plus: 25QJ+CJ Murighiol
  • ➢ Waze:
  • • Introduceti: “Parking Lebada Luxury Resort and Spa”
  • *Timing-ul poate varia din cauza conditiilor de trafic independente .
  • *Receptia hotelului va contacta turistii pentru confirmarea/reconfirmarea orei si locului de preluare, cu cel putin 24 de ore inainte de check-in. Numar telefon Resort pentru transferuri - 0729 66 99 33.
  • *Disponibilitatea de preluare din Murighiol poate fi modificata in functie de conditiile meteorologice (îngheț sau secare canale).
  • *Din motive de siguranță pentru oaspeții noștri, în vederea transferului cu ambarcațiuni sunt acceptate bagaje cu o greutate maximă de 20 kg/adult și 10kg/copil.
  • *Va rugăm să respectați aceste măsuri deoarece ambarcațiunile au o capacitate limitată.
  • *Barcile sunt supravegheate video.
  • *Accesul cu alimente si băuturi din afara Resortului este strict interzis.
  • *Pentru transfer, turistii se obliga să anunțe întârzierea (nu mai mult de 5 min). După trecerea celor 5 min, ambarcațiunea va pleca.
  • *În cazul în care se va întârzia mai mult de 5 minute, turiștii vor prelua următorul transfer sau pot solicita un transfer privat (timp de așteptare- aprox 1h și cost de 900 ron/sens/ambarcatiune max 5 pax capacitate).
  • *Dacă turiștii nu anunță întârzierea, ambarcațiunea va pleca la ora stabilită, urmând să fie îmbarcați în cursa următoare.
  • Activitati generale (disponibilitatea lor se face in functie de reglementarile în vigoare pentru prevenirea raspandirii Covid-19) in cadrul hotelului, cu acces liber: teren de sport multifunctional, cu gazon artificial si nocturna, piscina interioara, 3 piscine exterioare, sauna uscata, sauna umeda, sala de fitness, masa de billiard, sah outdoor, tenis de masa.
  • Check-in-ul se realizează începând cu ora 14.00 si până la ora 16.00;
  • Check-out-ul se realizează nu mai târziu de ora 12.00, în ziua plecării;
  • Depășirea intervalului de cazare (preluarea camerei înainte de ora 14.00 sau eliberarea camerei după ora 12.00, dar nu mai târziu de ora 16.00), va genera aplicarea tarifului de „day use”, respectiv se va factura la receptie oaspetelui 50% din tariful de cazare prevăzut la recepția Resortului;
  • Camera eliberată după ora 16.00, în ziua plecării, se considera ca fiind prelungită încă o zi și va genera aplicarea tarifului de cazare afișat la recepția Resortului, care va fi facturat oaspetelui direct la receptie.
  • În incinta Resortului este interzis accesul cu animale de companie sau produse aduse din exterior. În atare situație, se va refuza cazarea oaspeților care încalcă aceste dispozitii sau se va dispune evacuarea deîndată a acestora din
  • incinta Resortului în măsura în care, pe perioada sederii lor în Resort, se constata astfel de încălcări.
  • Cu exceptia spațiilor special amenajate, este interzis fumatul în Resort.
  • Resortul nu impune oaspeților un dress code, însă recomandam decență și respect atât fata de ceilalți oaspeți, cât și față de personal. Nu se permite accesul oaspetilor îmbrăcați în short, șlapi, maiou, costum de baie etc,
  • în incinta restaurantelor din Resort. Accesul la piscina și Spa se realizează în costum de baie, slapi, prosop, halat, cască, etc. Este interzis accesul în zona piscina si Spa a persoanelor cu boli dermatologice si a copiilor sub 14 ani neînsoțiți.
  • Mesele se servesc DOAR în spatiile special amenajate in acest sens:
  • a. Mic dejun – 08.00-10.00
  • b. Pranz - 13.00-15.00
  • c. Cina -19.00-22.00

Termeni şi condiţii

  • Experiența este valabilă la o dată de intrare propusă de clienți și confirmată de noi, tot timpul anului, NU și de Sărbători, în măsura locurilor disponibile, cu rezervare si plată doar pe tastingromania.ro.
  • Este recomandat să plasați comanda cu cel puțin 15 -20 zile înainte de data de intrare dorită. După achitare, primiți pe email datele de contact din parcurs.
  • Pașii de cumpărare sunt simpli:
  • 1) CEREȚI - prin telefon, email sau formularul de contact - DISPONIBILITATEA de locuri pentru ziua de intrare dorită .
  • 2) Bifați numărul de persoane, apăsați butonul "Cumpără", alegeți una dintre variante, apoi apăsați iar Cumpără.
  • Primiți automat pe email voucherele și o factură proformă. Aveți la dispoziție 48 de ore să achitați. Odată achitate, voucherele sunt valabile 6 luni din ziua comenzii.
  • Pentru orice detalii puteți scrie un mail la contact@tastingromania.ro, puteți completa formularul de mai jos sau să ne contacta pe WhatsApp la numărul atașat experienței.
  • Precum toate experiențele tastingromania.ro și aceasta este preplătită și autoghidată. Nu include transportul, ci miezul distracției și se achită la rezervarea locurilor, doar pe acest site.
  • CONDIȚII DE ANULARE:
  • In cazul rezervarilor individuale, anularile se vor efectua numai in scris la e-mail:
  • contact@tastingromania.ro si sunt supuse urmatoarelor penalitati:
  • • Fara penalizare – cu cel putin 10 zile înaintea începerii sejurului pentru perioada „main season” (01.06-30.09) si mid season (01.10-31.10 si 01.04-31.05) si cu cel putin 72 h pentru „off season” (01.01- 31.03 si 01.11-31.12) ;
  • • Cu penalizare de 50% din valoarea serviciilor – daca cererea de anulare este realizata intre 7(sapte) zile si 24 h inaintea inceperii sejurului pentru perioada „main season” (01.06-30.09) si „mid season” (01.10- 31.10 si 01.04-31.05.) si intre 72h si 24h pentru „off season” (01.01-31.03 si 01.11-31.12)
  • • Cu penalizare de 100% din valoarea serviciilor – daca cererea de anulare este realizata cu 24 h inainte de intrarea Clientilor in Resort si pentru „No show”, indiferent de perioada inceperii sejurului.
  • Rezervarile se pastreaza pana cel tarziu la ora 21.00 a primei zile de sejur, dupa care intreaga rezervare se anuleaza. Pentru a putea pastra rezervarea dupa ora 21.00, clientul are obligatia sa anunte in scris sau telefonic reprezentantii hotelului, privind ora tarzie de ocupare a camerei/camerelor.
  • Conditiile generale de check-in si check-out in incinta Resortului, aplicabile tuturor Clientilor:
  • • Check-in-ul se realizeaza incepand cu ora 14.00 si pana la ora 16.00;
  • • Check-out-ul se realizeaza nu mai tarziu de ora 12.00, in ziua plecarii;
  • • Depasirea intervalului de cazare (preluarea camerei inainte de ora 14.00 sau eliberarea camerei dupa ora 12.00, dar nu mai tarziu de ora 16.00), va genera aplicarea tarifului de „day use”, respectiv va factura la receptie oaspetelui 50% din tariful de cazare prevazut la receptie .
  • • Camera eliberata dupa ora 16.00, în ziua plecarii, se considera ca fiind prelungita cu încă o zi si va genera aplicarea tarifului de cazare afisat la receptia Resortului, care va fi facturat oaspetelui direct la receptie.
  • Eventualele reclamatii privind calitatea si cantitatea serviciilor prestate de Hotel, vor fi formulate de catre Client direct la receptia Resortului, numai pe durata sejurului, de preferat deîndată ce s-a constatat neconformitatea reclamată.
  • Hotelul se obliga sa verifice justetea reclamatiilor si sa le solutioneze operativ, chiar in momentul/ziua sesizarii, sau pe durata sejurului. Se va intocmi o nota de constatare si de consemnare a solutionarii.
  • Musai de știut.
  • a. In incinta resortului este interzis accesul cu animale cu o greutate mai mare de 5 kg sau produse alimentare si /sau bauturi alcoolice si nonalcoolice aduse din exterior. In astfel de situatii, PRESTATORUL va refuza cazarea acestor oaspeti sau, in functie de situatie, isi va rezerva dreptul de a solicita evacuarea lor;
  • b. In incinta resortului fumatul este interzis, cu exceptia spatiilor special amenajate in acest sens. Nerespectarea acestei reguli va conduce la sanctionarea oaspetelui cu o penalizare in suma de 500 (cincisute) euro si, in cazul in care va fi necesar, la obligarea acestuia la plata tuturor si oricaror amenzi/sanctiuni primite de resort ca urmare a nerespectarii acestei obligatii;
  • c. Check-in-ul oaspetilor se face in intervalul orar 14.00-16.00 si check-out-ul, cel mai tarziu la ora 12.00;
  • d. In vederea efectuarii transferului, catre si de la Resort, clientii trebuie sa respecte orele de preluare/plecare anterior comunicate de BENEFICIAR si PRESTATOR , identificarea pasagerilor se va efectua pe baza voucherului de cazare;
  • e. In cazul evenimentelor, meniul odata stabilit si confirmat nu mai poate fi modificat, decat in limita disponibilitatii PRESTATORULUI si, acceptand, eventuale costuri suplimentare;
  • f. Accesul la facilitatile oferite de resort se face cu respectarea regulilor generale de utilizare, contra cost sau in mod gratuit, in functie de pachetul de servicii achizitionat de client de la BENEFICIAR;
  • g. In cazul clientilor care au achizitionat pachete de servicii cu mesele incluse (mic dejun, dejun si cina), acestea se servesc potrivit meniului prestabilit (tip bufet suedez sau a la carte), in locurile special amenajate in acest sens si, cu respectarea intervalului orar indicat. Prin exceptie, clientii care nu au achizitionat servicii de mic dejun, dejun sau cina odata cu achizitionarea serviciilor turistice, pot beneficia de acestea contra cost, la tariful afisat in resort;
  • h. Prelungirea sejurului clientilor se poate efectua la receptia resortului, in functie de disponibilitatea Hotel si la tarifele afisate la receptie. Anularea totala a sejurului este penalizata in functie de data la care se solicita anularea si, anularea partiala a sejurului, odata clientul cazat in resort, va conduce la pierderea sumelor de bani achitate de acesta pentru serviciul contractat;
  • i. In cazul anularii partiale a rezervarilor de grup, daca numarul camerelor rezervate devine mai mic de 10 sau numarul de persoane din grup mai mic de 20 persoane/noapte, Hotel isi rezerva dreptul de a aplica tarifele de cazare individuala;
  • j. Pretul serviciilor de masa, indiferent ca vorbim despre cazari individuale, de grup sau in vederea organizarii evenimentelor si/sau conferintelor, nu va fi restituit de Hotel in cazul anularii rezervarii sau evenimentului cu exceptia anularilor in termenele stabilite prin contract.

Crișan, județul Tulcea

Recenzii

Pentru a scrie o recenzie, vă trebuie un cont.